Friday, March 28, 2008

ACARA APA SELEPAS PILIHANRAYA 2008










Pada tahun-tahun yang lepas, pelbagai acara perayaan telah dilaksanakan oleh "siapa tah?" bagi menjadikan Malaysia sebuah negara yang Aman dan Sejahtera. Ada program Jom Heboh, Sure Heboh, Perkampungan Hadhari, Warna-Warna Malaysia dan sebagainya.










Tahun ini nampaknya Malaysia sudah "tidak berapa" "Aman" dan "Sejahtera" lagi untuk di diami terutamanya di Kuala Lumpur, Selangor, Perak, Penang, Kedah, (Perlis? dan Terengganu?). Manakala di Kelantan keadaan sudah "tidak" "Aman" dan "Sejahtera" sejak 18 tahun yang lalu.

Oleh kerana itu disarankan agar acara yang berkaitan dengan "festival" dan "perayaan" di adakan dengan lebih hebat lagi, bagi menjamin:-

1. Keamanan dan Kesejahteraan Malaysia.

2. Bagi menarik minat golongan Muda, khususnya golongan Belia dan Remaja untuk menyokong segala dasar yang telah dan sedang dilaksanakan oleh pemerintah pusat bagi menjamin keamanan dan kesejahteraan Malaysia.

Adalah disyorkan festival-festival seperti yang terpapar pada gambar-gambar yang di "post"kan di sini di laksanakan oleh "tah sapa-sapa tah"....